Bariera drogowa typ U-12a Olsztyński cynkowana ogniowo, żółta | fi60,3 mm, słupek fi60,3mm , wymiar przęsła2000x550mm , wysokość słupka1100mm | Zestaw jeden słupek + jedno przęsło | Do wbetonowania

708,00  brutto

Bariera drogowa typu U-12a Olsztyński, cynkowana ogniowo | rura fi 60,3 mm, słupek fi 60,3 mm, przęsło 2000×550 mm, wysokość słupka nad gruntem: 1100 mm + 400 mm części do wbetonowania | Zestaw: 1 słupek + 1 przęsło | Montaż: do wbetonowania. Wysokowytrzymała bariera U-12a zaprojektowana z myślą o zabezpieczaniu przestrzeni miejskich i przemysłowych. Konstrukcja wykonana z rury stalowej fi 60,3 mm cechuje się zwiększoną sztywnością i odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Przęsło o długości 2000 mm zapewnia skuteczne wydzielenie ciągów pieszych i ochronę infrastruktury. Zabezpieczenie antykorozyjne w postaci cynkowania ogniowego chroni stal przed działaniem czynników zewnętrznych, a trwały montaż poprzez wbetonowanie zapewnia stabilność nawet w miejscach o intensywnym użytkowaniu. Całkowita długość słupka wynosi 1500 mm, z czego 400 mm to część przeznaczona do wbetonowania. Bariera idealnie sprawdza się przy chodnikach, drogach wewnętrznych, na parkingach i w strefach przemysłowych.

Bariera drogowa typ U-12a Olsztyński cynkowana ogniowo | fi 60,3 mm, słupek fi 60,3 mm, wymiar przęsła 2000×550 mm, wysokość słupka 1100 mm | Zestaw: jeden słupek + jedno przęsło | Do wbetonowania

Bariera drogowa U-12a Olsztyński z przęsłem o długości 2000 mm i wysokości 550 mm to trwały i estetyczny element infrastruktury drogowej, przeznaczony do zabezpieczania przestrzeni pieszych, organizacji ruchu oraz ochrony infrastruktury technicznej w przestrzeniach miejskich i przemysłowych. Produkt składa się z jednego słupka o wysokości 1100 mm oraz jednego przęsła wykonanego z rury stalowej fi 60,3 mm, co zapewnia dużą sztywność i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Dzięki zastosowaniu cynkowania ogniowego bariera jest skutecznie chroniona przed korozją, a montaż do wbetonowania gwarantuje stabilność konstrukcji przez długie lata użytkowania. To rozwiązanie dedykowane do intensywnie eksploatowanych miejsc – takich jak chodniki, parkingi, strefy przyzakładowe czy tereny rekreacyjne.


Najważniejsze cechy bariery U-12a:

Wysoka trwałość – stalowa rura fi 60,3 mm ✔ Ochrona przed korozją – powłoka cynkowana ogniowo ✔ Montaż do wbetonowania – stabilność i długowieczność ✔ Duża szerokość przęsła – 2000 mm ✔ Prosta i estetyczna forma – sprawdzi się w każdej przestrzeni zewnętrznej


📌 Zastosowanie:

🔹 Tereny publiczne – ochrona pieszych przy ulicach i placach 🔹 Obiekty przemysłowe – odgrodzenie stref technicznych 🔹 Szkoły, przedszkola i osiedla – zabezpieczenie ciągów pieszych 🔹 Parkingowe drogi wewnętrzne – fizyczna separacja ruchu 🔹 Chodniki i deptaki – trwałe oznakowanie stref użytkowych


📏 Specyfikacja techniczna bariery:

Typ: Bariera drogowa U-12a Olsztyński ✔ Średnica rury przęsła: fi 60,3 mm ✔ Średnica rury słupka: fi 60,3 mm ✔ Wymiar przęsła: 2000 mm (szerokość) x 550 mm (wysokość) ✔ Wysokość słupka: 1100 mm ✔ Materiał: stal konstrukcyjna ✔ Powłoka ochronna: cynkowanie ogniowe ✔ Sposób montażu: do wbetonowania ✔ Skład zestawu: 1 x słupek + 1 x przęsło

Produkty wykonywane są na zamówienie. Standardowy czas realizacji uzależniony jest od rodzaju wykończenia produktu:

  • Dla produktów niewymagających cynkowania ogniowegoczas dostawy do 7 dni roboczych.
  • Dla produktów z cynkowaniem ogniowymczas dostawy do 14 dni roboczych.

Staramy się realizować każde zamówienie jak najszybciej, zachowując najwyższe standardy jakości i precyzji wykonania.